티스토리 뷰

 

I`m In Love With You / Steve Forbert


 
Steve Forbert ~  I`m in love with you

 

Pick me up, shake me out
And hang me on the line
I`m a fool for you
I looked up, saw you smile
And then I saw your eyes
I`m in love with you


나를 사로 잡았다 떠나 버리고
나를 전화에 매달리게 한
당신을 사랑한 내가 바보에요
고개를 들어 당신의 미소를 보았죠
난 사랑에 빠졌어요


You`re too much for me
I`m a worn-out sail
On the sidewalk sea
There`s a light
There`s a fire shining day and night
It came burning through

당신은 내게 과분한 사람이죠
나는 해안을 헤매다가
지쳐버린 배에요
거기엔 빛이 있죠
온 종일 빛나는
불이 타 오르죠


Shine on me, shine on down
You keep me high and dry
I`m in love with you
Your too much for me
I`m  a worn-out sail
On the sidewalk sea


나에게 빛을
꺼지지 않는 빛을 주세요
나를 구속해 버린 당신과
나는 사랑에 빠졌어요

당신은 내게 과분한 사람이죠
나는 해안을 헤매다가
지쳐버린 배예요 
 

 

I`m in love with you ~

 





 

'외국 음악' 카테고리의 다른 글

You Are My Sunshine - Trini Lopez  (0) 2020.05.14
You Are My Sunshine - Heidi Hauge  (0) 2020.05.14
Sarah McLachlan ~ Angel  (0) 2020.05.12
Golden Memories - JIM REEVES  (0) 2020.05.11
Bee Gees - Don't Forget To Remember  (0) 2020.05.07
최근에 올라온 글
최근에 달린 댓글
Total
Today
Yesterday