티스토리 뷰

 

 


 


You are my sunshine, my on-ly sunshine
You make me happy when skies are gray
You'll never know dear,
how much I love you
Please don't take my sunshine away

당신은 나의 유일한 태양이에요.
하늘이 흐릴때 날 행복하게 해주지요.
내가 얼마나 당신을 사랑하는지 당신은 모를거에요.
제발 나의 태양을 앗아가지 말아요

The other night dear, as I lay sleeping
I dreamed I held you in my arms
But when I awoke, dear, I was mistaken
And I hung my head and I cried.

지난밤에 잠이 들었는데
당신을 안고 있는 꿈을 꾸었어요.
잠에서 깨어보니 꿈이었을 뿐이었어요
난 머리를 묻고 울고 말았아요.

You are my sunshine, my on-ly sunshine
You make me happy when skies are gray
You'll never know dear,
how much I love you
Please don't take my sunshine away

당신은 나의 유일한 태양이에요.
하늘이 흐릴때 날 행복하게 해주지요.
내가 얼마나 당신을 사랑하는지 당신은 모를거에요.
제발 나의 태양을 앗아가지 말아요

I'll always love you and make you happy,
If you will on-ly say the same.
But if you leave me and love another,
You'll regret it all some day:

당신을 영원히 사랑하고 행복하게 해줄거에요.
당신이 늘 같은 말을 해준다면..
하지마 다른 사람을 사랑하게되어 날 떠난다면,
언젠가는 모든걸 후회하게 될거에요.

You are my sunshine, my on-ly sunshine
You make me happy when skies are gray
You'll never know dear,
how much I love you
Please don't take my sunshine away

당신은 나의 유일한 태양이에요.
하늘이 흐릴때 날 행복하게 해주지요.
내가 얼마나 당신을 사랑하는지 당신은 모를거에요.
제발 나의 태양을 앗아가지 말아요

You told me on-ce, dear,
you really loved me
And no on-e else could come between.
But not you've left me and love another
You have shattered all of my dreams:

한때 당신은 날 사랑한다고 말했었지요
어떤 누구도 우리 사이에 들어올수는 없었어요.
하지만 이제 날 떠나 다른 사람을 사랑하게되었어요.
당신이 내 모든 꿈들을 모두 앗아가 버렸어요.

You are my sunshine, my on-ly sunshine
You make me happy when skies are gray
You'll never know dear,
how much I love you.
Please don't take my sunshine away
Please don't take my sunshine away

당신은 나의 유일한 태양이에요.
하늘이 흐릴때 날 행복하게 해주지요.
내가 얼마나 당신을 사랑하는지 당신은 모를거에요.
제발 나의 태양을 앗아가지 말아요
제발 나의 태양을 앗아가지 말아요

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

'외국 음악' 카테고리의 다른 글

Blowin' In The Wind - Bob Dylan  (0) 2020.05.15
You Are My Sunshine - Nat King Cole  (0) 2020.05.14
You Are My Sunshine - Bing Crosby  (0) 2020.05.14
You Are My Sunshine - Trini Lopez  (0) 2020.05.14
You Are My Sunshine - Heidi Hauge  (0) 2020.05.14
최근에 올라온 글
최근에 달린 댓글
Total
Today
Yesterday